Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het Jij & Albert Heijn panel

1. Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?
Je krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de enquête. Je ontvangt deze mail vanaf het e-mailadres jijenalbertheijn@mwm2.nl.

2. Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?
Als je meedoet aan het Jij & Albert Heijn panel ontvang je ongeveer 1x per maand een uitnodiging om via internet deel te nemen aan een kort onderzoek in de vorm van een vragenlijst waarin je jouw Albert Heijn filiaal beoordeelt. Daarnaast kan je ook worden uitgenodigd om deel te nemen aan gerichte onderzoeken. Hoe vaak we je uitnodigen hangt onder meer af van jouw profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoek dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd. Per jaar ontvangt je maximaal 12x een uitnodiging tot deelname aan een onderzoek.

3. Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?
De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo’n 5 minuten.

4. Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?
De onderzoeken kunnen gaan over diverse onderwerpen, maar hebben altijd betrekking op Albert Heijn. Je kan dan onder meer denken aan tevredenheidonderzoeken, onderzoeken naar reclame uitingen, onderzoeken naar specifieke acties, etc.

5. Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
De resultaten van het onderzoek zullen worden gebruikt om jouw dagelijks bezoek bij Albert Heijn te verbeteren. Na afloop van een onderzoek kan je in de meeste gevallen de belangrijkste resultaten op deze website bekijken. Deze resultaten plaatsen wij vaak binnen een aantal weken nadat je de vragenlijst heeft ingevuld.

6. Heb ik speciale software nodig om mee te doen?
Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige dat je nodig hebt, is toegang tot het internet en toegang tot jouw opgegeven e-mailadres. Je kunt aan onze onderzoeken meedoen op jouw desktop/ laptop, tablet en met jouw smartphone. De vragenlijsten werken optimaal op de laatste twee versies van de vier meest gebruikte internetbrowsers: IE, Firefox, Chrome en Safari.

 

Lid van het panel

1. Hoe zit het met mijn privacy?
Wij respecteren jouw privacy; jouw gegevens (zoals jouw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om je uit te nodigen voor een onderzoek. Jouw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Voor meer informatie over jouw privacy kan je ook terecht op de 'Privacy' pagina.

2. Waarom wordt er gebruik gemaakt van cookies?
Het systeem maakt onder andere gebruik van cookies om het voor jou zo eenvoudig mogelijk te maken om een vragenlijst in te vullen. Hierdoor kan je een vragenlijst tussentijds onderbreken en deze op een later moment afronden. Ook wordt er hiermee voorkomen dat je dubbel bevraagd wordt. Deze cookies zijn dus noodzakelijk voor een goede werking van het systeem, en worden dan ook alleen voor dat doel gebruikt.

3. Kan iedereen lid worden van het Jij & Albert Heijn panel?
Alleen klanten die in het bezit zijn van een geregistreerde bonuskaart kunnen worden uitgenodigd voor het panel. Het kan dus zo zijn dat jij wel een uitnodiging hebt ontvangen, maar jouw familie/buren/vrienden bijvoorbeeld niet.

4. Ik ben lid van het Jij & Albert Heijn panel, wat kan ik op de panelwebsite
Direct na jouw aanmelding heb je een bevestigingsmail met een link naar jouw persoonlijke login pagina ontvangen. Hier krijg je met een door jezelf opgegeven wachtwoord toegang tot jouw profielpagina, waar je eventueel jouw persoonlijke gegevens kunt aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij je doelgericht benaderen. Wij willen je namelijk niet lastig vallen met onderzoeken die niet voor jou van belang zijn. Je kunt jouw gegevens wijzigen op de pagina 'Mijn Profiel'. Op de panelwebsite plaatsen wij na afloop van de onderzoeken de algemene onderzoeksresultaten. 

5. Ik heb me ingeschreven voor het Jij & Albert Heijn panel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. Je hebt jouw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Als je deze gegevens volledig invult, heb je een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Het kan voorkomen dat voor bepaalde onderzoeken een selectie gemaakt wordt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen. Je kunt via de 'Mijn Profiel' pagina inkijken welke gegevens je hebt opgegeven en deze eventueel aanpassen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld bepaalde regio of gezinssamenstelling).
  3. Wanneer je nog nooit een uitnodiging voor deelname hebt ontvangen, vragen we je het e-mailadres dat je bij jouw inschrijving hebt opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heb je inmiddels een ander e-mailadres. Je kunt jouw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen onder 'Mijn Profiel'.
  4. Wellicht worden e-mails tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit het e-mailadres 'jijenalbertheijn@mwm2.nl'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.

 

Aanpassen gegevens

1. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Via de 'inlogpagina' kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en jouw e-mailadres invult, krijgt je binnen enkele minuten een activatielink toegestuurd.

2. Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?
Je kunt jouw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren onder 'Mijn Profiel'.

3. Ik wil me uitschrijven uit het Jij & Albert Heijn panel, wat moet ik doen?
Je kunt je hier uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij je niet meer voor onderzoeken. Je kunt ook een e-mail sturen naar: jijenalbertheijn@mwm2.nl.

 

Deelname onderzoeken

1. Moet ik een onderzoek meteen invullen?
Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip die jou het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken. Wij houden de vragenlijsten zo kort mogelijk. Wanneer je de vragenlijst volledig hebt ingevuld, wordt deze automatisch verstuurd. Het is mogelijk het onderzoek tussentijds af te sluiten. De antwoorden die je al hebt ingevuld, worden in dat geval opgeslagen. Je kunt later gewoon verder gaan waar je bent gebleven.

2. Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?
Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om een enquête in te vullen, kan je de uitnodiging gewoon negeren. Je blijft dan gewoon lid van het Jij & Albert Heijn panel.

3. De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?
Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internet browser. Indien je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via de 'Contact' pagina.

 

Overige vragen

1. Is het Jij & Albert Heijn panel hetzelfde als de AH Community?
Nee, dit is niet hetzelfde. Op de community kan je vragen stellen, jouw mening of tips geven over allerlei onderwerpen. In het Jij & Albert Heijn panel vragen wij je heel gericht om jouw mening of visie over een aantal specifieke onderwerpen. Met deze informatie kunnen wij onze dienstverlening en service in de winkels verder verbeteren.

2. Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?
Je kunt jouw vraag stellen op onze 'Contact' pagina. Binnen twee werkdagen ontvangt je een antwoord.